Kreowanie wizerunku firmy
W ostatnim czasie postało wiele zawodów doradczych, jak prowadzić firmę by wspięła się na wyżyny. Droga do sukcesu jest jasno określana przez specjalistów od zarządzania. Dzisiejszy trend w biznesie to dbanie o klienta, dbanie o pracownika, dbanie o otoczenie organizacji. Istotny stał się wizerunek firmy i jego misja. Praca nad wizerunkiem bywa zlecana specjalistom z tej branży. Zajmują się oni tworzeniem pozytywnego postrzegania danej organizacji przez jej otoczenie. Prestiż, jaki mogą wypracować ma zaowocować zwiększeniem kontrahentów, a co za tym idzie zwiększeniem ilości zleceń prowadzących do polepszenia sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Misja przedsiębiorstwa jest kolejnym środkiem do lepszej jego wydajności i efektywności. Dobrze opracowana ma wpływ na wizerunek firmy. Ważne, aby słowo zapisane, jako misja przedsiębiorstwa było wprowadzane w życie i przestrzegane. Rozbieżność, bowiem mogłaby być wykorzystana przez konkurencję a powszechnie wiadomo, że raz stracone zaufanie trudno jest odzyskać.