Promowanie biznesu w sieci
Wykorzystanie klasycznych mediów do promowania swojego biznesu jest oczywiście skuteczne do pewnego poziomu, ale na dłuższą metę może okazać się bardzo kosztowne. Wielkie korporacje oczywiście nigdy nie były i zapewne nie będą gotowe do zrezygnowania z kosztownych kampanii telewizyjnych z udziałem gwiazd pierwszego formatu, ale coraz częściej specjaliści od marketingu doradzający radom i zarządom spółek starają się zwrócić uwagę na wielkie perspektywy, jakie bogatym biznesmenom daje internetowy marketing. W świecie globalnego dostępu do sieci i coraz lepiej działających mediów społecznościowych niektóre filmiki, idee czy komentarze albo rekomendacje przedostają się ze środowiska do środowiska, zarażając do siebie lub całkowicie zniechęcając w ciągu krótkiej doby mieszkańców całego globu. Wykorzystanie takiego potencjału w walce reklamowej nie jest łatwe, ponieważ trzeba być ostrożnym w narzucaniu się odbiorcom a polegać trzeba raczej na marketingu szeptanym dającym złudzenie przekazywania reklamy przez bliskiego znajomego.