Zmiany w strategii przedsiębiorców
Dla wielu prezesów panujących na coraz trudniejszym rynku w dobie recesji bardzo ważne jest zadanie sobie pytania o sensowność wydatków. Oczywiście w przypadku większości kosztów budżetu trudno jest zrezygnować z nich, jeśli się sprawdzają tak samo jak ciężko jest je przekreślić, jeśli konkurencja cały czas w tych rejonach wywiera presję. Mało która firma z czołówki biznesu gotowa jest zrezygnować ze swoich inwestycji marketingowych obawiając się, że sytuację taką w sekundę wykorzystają konkurenci czekający tylko na takie potknięcie. Zmiany strategii działania przedsiębiorstw ciężko są trudne do wywalczenia, ale niezbędne i coraz częściej to nie bankructwo na horyzoncie, ale przedwczesne plany ostrożnościowe nakłaniają akcjonariuszy do poszukania nowych rozwiązań zarządzania biznesem. Problem może istnieć bowiem w wielu różnych kwestiach, od defraudacji, do bezmyślnie finansowanych badań, na złym marketingu lub zbyt dużej administracji kończąc. Bez naprawy tych dziedzin nie da się odnieść biznesowego sukcesu.